Megbüntették a Google-t Japánban

Mintegy 3100 dollárra büntette a Japán bíróság a legnagyobb keresőmotort. A Google automatikus keresési funkciója ugyanis olyan cenzúrátlan eredményeket mutatott, amely ártatlan embert hozott kapcsolatba egy bűncselekménnyel. Miután a –

Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész

Vigyázz, kész, rajt! – Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész Ahogyan a keresőoptimalizálásnál, úgy virtuális üzletünk sikerességéhez is a felhasználók fejével kell gondolkodnunk. Míg az előző hónapban a keresőoptimalizálás

Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 1. rész

Vigyázz, kész, rajt! – Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 1. rész Ma már hazánkban is egyre népszerűbbé válnak a webáruházak. A virtuális üzletek ugyanis a vásárlás sokkal gyorsabb, egyszerűbb és

Százmilliókban mérhető a Google által törölt hirdetések száma

A Google folyamatosan harcol az internetes hirdetésekkel kapcsolatos csalások ellen. A legnagyobb keresőmotor által készített jelentés szerint az előzőévben több mint 224 millió Adwords hirdetést töröltek a világhálóról az idevonatkozó

Google Zeitgeist 2012 Milyen szavakra kerestek 2012-ben?

Keresések és számok bűvöletében – Milyen szavakra kerestek 2012-ben…? Rendszerint az esztendő vége: a számvetések ideje. Ami a keresőoptimalizálás világában a legnépszerűbb keresések összesítését és elemzését jelenti. A Google Zeitgeistnek

Év végi helyzetjelentés a keresőpiacról

A nagyok felemelkednek, a kicsik lemaradnak – Év végi helyzetjelentés a keresőpiacról Bár eddig sem volt kérdéses a Google dominanciája, ám mostanra a legnagyobb keresőmotor a tengerentúli keresések több mint

Kereséstől a Klikkelésig – Hogyan olvassunk a találati listákon?

Minden alkalommal, amikor elindítunk egy keresőoptimalizálási kampányt, tapasztalni fogjuk a találati listákon való kiélezett versenyt. Az online térben ugyanis megannyi céges honlap vagy éppen blog lesz számunkra konkurencia, amelyek egyaránt

Megérkezett a Google Link Visszautasító Eszköz

Leszámolás a spamlinkekkel – Megérkezett a Google Link Visszautasító Eszköz A Google Pingvin frissítés megjelenése újabb vihart okozott a keresőoptimalizálás világában. A legnagyobb keresőmotor idén tavasszal hirdette meg az agresszív

A kalapos keresőoptimalizálási stratégiák

Mit rejtenek a SEO kalapok? – Fehér, szürke, és fekete kalapos keresőoptimalizálási stratégiák Senki számára sem újdonság már, hogy a keresőoptimalizálás legfontosabb célja, hogy weboldalunkkal előrébb kerülhessünk a keresési találatok

Trendi vagy nem Trendi?

Hányan érdeklődnek a termékéről és a jövőben mire számíthat? A Google Trends használatával megtudhatja, a használatáról, előnyeiről röviden. A Google Trends megújult! Aki nem ismerte eddig ezt a Google szolgáltatást,