Amit nem szabad(na) elkövetni!?

Amit nem szabad(na) elkövetni – 10 tipikus hiba a keresőoptimalizálásnál Ahogyan a mondás is tartja: „Tévedni emberi dolog.” De aki a keresőoptimalizálásban téved, súlyos árat fizethet érte. Még az apróbb

A keresés evolúciója

A keresés evolúciója – Hogyan is fejlődtek a keresőmotorok? Ahogyan az evolúció során az élőlények fejlődésükkel idomultak bolygónk lehetőségeihez, úgy a keresőmotorok is egyre kifinomultabbá váltak, hogy igazodjanak a felhasználók

Van képe hozzá a Google-nek!?

Ha már elegünk van abból, hogy a Google gyakran változtat a keresési algoritmusokon, akkor most itt egy újabb módosítás. Igaz, hogy ez nem a keresési eredmények listáját fogja befolyásolni, hanem

Új szemlélet a SEO világában?

Megzavaró vs. Megérdemelt marketing – Új szemlélet a SEO világában Akik a keresőoptimalizálást professzionális módon szeretnék művelni, azoknak időről-időre új fogalmakat kell megtanulniuk. Napjainkban, amikor is a SEO egyre inkább

Új funkciók a Google Analyticsben

Talán már egy honlap tulajdonosa számára sem hangzik újdonságként, hogy a Google Analytics mennyire sokoldalúan használható eszköz lehet. A legnagyobb keresőmotor elemzőprogramjának segítségével hatékonyan nyomon követhetjük, hogy milyen céllal is

Hőskortól a Pingvinig!

Hőskortól a Pingvinig – Mi maradt napjainkra a SEO aranykorából? Valószínűleg a keresőoptimalizálás művelői közül már többen is tapasztalhatták a Google Pingvin pár nappal ezelőtt megjelent frissítésének hatásait. A Pingvin

Érdemes megnézni az új eredményeket, mert ma reggelre megérkezett a már előrejelzett Google Pingvin 2.0 algoritmus frissítés. Átnézve a találati listákat igen sok változás történt, nagyon sok oldalt ismét negatívan

Vigyázat! Feketekalapos SEO technikák

Vigyázat! Feketekalapos SEO technikák – Mit NE csináljunk a keresőoptimalizálás során? Túlzások nélkül mondhatjuk, hogy a honlap lefokozása, vagyis a keresési találatok közötti visszaesés minden SEO-s rémálmának tekinthető. Ilyenkor rendszerint

Megbüntették a Google-t Japánban

Mintegy 3100 dollárra büntette a Japán bíróság a legnagyobb keresőmotort. A Google automatikus keresési funkciója ugyanis olyan cenzúrátlan eredményeket mutatott, amely ártatlan embert hozott kapcsolatba egy bűncselekménnyel. Miután a –

Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész

Vigyázz, kész, rajt! – Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész Ahogyan a keresőoptimalizálásnál, úgy virtuális üzletünk sikerességéhez is a felhasználók fejével kell gondolkodnunk. Míg az előző hónapban a keresőoptimalizálás