Új funkciók a Google Analyticsben

Talán már egy honlap tulajdonosa számára sem hangzik újdonságként, hogy a Google Analytics mennyire sokoldalúan használható eszköz lehet. A legnagyobb keresőmotor elemzőprogramjának segítségével hatékonyan nyomon követhetjük, hogy milyen céllal is

Hőskortól a Pingvinig!

Hőskortól a Pingvinig – Mi maradt napjainkra a SEO aranykorából? Valószínűleg a keresőoptimalizálás művelői közül már többen is tapasztalhatták a Google Pingvin pár nappal ezelőtt megjelent frissítésének hatásait. A Pingvin

Érdemes megnézni az új eredményeket, mert ma reggelre megérkezett a már előrejelzett Google Pingvin 2.0 algoritmus frissítés. Átnézve a találati listákat igen sok változás történt, nagyon sok oldalt ismét negatívan

Vigyázat! Feketekalapos SEO technikák

Vigyázat! Feketekalapos SEO technikák – Mit NE csináljunk a keresőoptimalizálás során? Túlzások nélkül mondhatjuk, hogy a honlap lefokozása, vagyis a keresési találatok közötti visszaesés minden SEO-s rémálmának tekinthető. Ilyenkor rendszerint

Megbüntették a Google-t Japánban

Mintegy 3100 dollárra büntette a Japán bíróság a legnagyobb keresőmotort. A Google automatikus keresési funkciója ugyanis olyan cenzúrátlan eredményeket mutatott, amely ártatlan embert hozott kapcsolatba egy bűncselekménnyel. Miután a –

Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész

Vigyázz, kész, rajt! – Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 2. rész Ahogyan a keresőoptimalizálásnál, úgy virtuális üzletünk sikerességéhez is a felhasználók fejével kell gondolkodnunk. Míg az előző hónapban a keresőoptimalizálás

Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 1. rész

Vigyázz, kész, rajt! – Mire kell gondolnunk webáruházunk keresőoptimalizálásánál? 1. rész Ma már hazánkban is egyre népszerűbbé válnak a webáruházak. A virtuális üzletek ugyanis a vásárlás sokkal gyorsabb, egyszerűbb és

Százmilliókban mérhető a Google által törölt hirdetések száma

A Google folyamatosan harcol az internetes hirdetésekkel kapcsolatos csalások ellen. A legnagyobb keresőmotor által készített jelentés szerint az előzőévben több mint 224 millió Adwords hirdetést töröltek a világhálóról az idevonatkozó

Google Zeitgeist 2012 Milyen szavakra kerestek 2012-ben?

Keresések és számok bűvöletében – Milyen szavakra kerestek 2012-ben…? Rendszerint az esztendő vége: a számvetések ideje. Ami a keresőoptimalizálás világában a legnépszerűbb keresések összesítését és elemzését jelenti. A Google Zeitgeistnek

Év végi helyzetjelentés a keresőpiacról

A nagyok felemelkednek, a kicsik lemaradnak – Év végi helyzetjelentés a keresőpiacról Bár eddig sem volt kérdéses a Google dominanciája, ám mostanra a legnagyobb keresőmotor a tengerentúli keresések több mint