SEO helyett ASO?

SEO helyett ASO? – Hogyan optimalizáljunk mobil alkalmazásokra? Semmi kétség, hogy az asztali számítógépegek és a mobiltelefonok között folyó verseny egyre élesebbé válik. Napjainkban világszerte egyre több ember végzi az

Google Adwords – Vége a jobb oldalsávban található hirdetéseknek?

Metamorfózis a találati oldalon – Vége a jobb oldalsávban található hirdetéseknek! Megszokhattuk már, hogy a Google időről-időre olyan változásokat hajt végre, amely miatt kisebb vagy nagyobb mértékig át kell alakítanunk

Mit jelent a Google szerint a gyenge minőségű weboldal?

Amit 2016-ban is el kell kerülnünk – Mit jelent a Google szerint a gyenge minőségű weboldal? Még az előző év végén meghatározta a Google a gyors minőségű oldalt (quick quality

10 SEO keresőmarketing tipp start-up cégeknek

Egyről a kettőre – 10 SEO keresőmarketing tipp start-up cégeknek Napjainkban a kezdő vállalkozások, vagyis a start-up cégek marketingje egész másként működik, mint tíz évvel ezelőtt. Sőt, a keresőoptimalizálás még

Mindent vagy semmit?

Mindent vagy semmit? – Kis lépés a SEO-ban, nagy növekedés a forgalomban Bizony, sok honlaptulajdonossal előfordul, hogy nem elégedett a kereső-optimalizálás során elért eredményekkel. Legtöbben közülük pedig ilyenkor rögtön a

Új büntetési algoritmus az előszoba-oldalaknak

Megint változtat a Google. Ezúttal az úgynevezett előszoba-oldalak (doorway pages) kerülnek a keresőmotor célkeresztjébe. Ma már ugyan egyre ritkábban fordulnak elő, de a jelek szerint még problémát okoznak ezen oldalak,

A világ linkek nélkül?

A világ linkek nélkül? – Mit tervez a Google a jövőben? Nincsen új a nap alatt?! Egy állítás, ami a keresőoptimalizálásra biztosan nem állja meg a helyét. Hacsak abból a

Új algoritmus a PageRank helyett?

Új algoritmus a PageRank helyett? – Hamarosan itt a PageRank 2.0 A Google a múlt hónapban jelentette be, hogy nem fejleszti többet a PageRank eszköztárat. Vajon a frissítések leállítása egyben

Vigyázat! – Negatív SEO

Vigyázat! – Negatív SEO – Hogyan árthat a konkurencia besorolásunknak? Mi a keresőoptimalizálás legfontosabb célja? Erre az egyszerű kérdésre, viszonylag egyszerű választ adhatunk: adott kulcskifejezésre vonatkozóan minél jobb – lehetőleg